Dag 22 en 23 de bruiloft

24 oktober 2022 - Calgary, Canada

Zaterdag 22 oktober zijn Emily en Derek getrouwd, de ceremonie was heel mooi met veel humor. Na de ceremonie zijn we even de stad in gegaan om een broodje eten. In vol ornaat dus we hadden veel bekijks in het cafe. Om 17.00 zijn we terug gegaan voor het cocktailuurtje en daarna begon het diner en het feest. Het was een hele leuke en gezellige dag. Ik vond het erg bijzonder om er bij te kunnen zijn.

Vandaag is het zondag en we hebben lekker rustig aan gedaan. Eerst uitgeslapen want dat was wel even nodig na het feestje. We staan rustig op en lopen naar de MEC (nee dit keer geen Mac ;-)) maar de Mountain Equipment Company. Gaan jullie dan bergbeklimmen?

Nee, maar we gaan van maandag tot en met donderdag wel naar een huisje in de bergen. Off the grid zoals ze dat zeggen. Geen mobiel bereik, geen wifi, het enige wat we aan elektriciteit gaan krijgen is een nachtlampje bij het bed en dat werkt op zonne-energie. Er is een openhaard en koken doen we buiten op een Griddle, een soort grillplaat. Er is gelukkig wel gewoon een douche en toilet. We hebben een aantal dingen nodig om de komende dagen goed door te komen en dat hebben we vandaag gehaald.

We hebben er super veel zin in en zijn heel nieuwsgierig waar we terecht gaan komen!

ea2ddba9-3850-4c73-a00f-d950f0a6f0a572fa0909-7562-47d7-b0b8-17c5f2da75c2IMG_9976

IMG_9979IMG_9983

1. Fen Kneppel-Hoogenboom:
    24 oktober 2022
    Leuk zo'n plek in de bergen "Off the grid" en dan van zulke boeken lezen als ik (over mijn podcasts maar te zwijgen).
    Bij de gedachten doe ik het al in mijn broek 😅